Okulumuzun Kültür Merkezinde Büro Yönetimi ve Sekreterlik Hizmetleri Bölümü, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı 1. Sınıfı öğrencileri için 17 Ekim 2019 Perşembe günü Tempo Çağrı Merkezi ve İş Süreçleri Dış Kaynak Hizmetleri Ticaret A.Ş tarafından seminer programı gerçekleştirilmiştir.
Seminer iki oturumda gerçekleştirildi, birinci oturumunda, “Tempo Çağrı Merkezi ve İş Süreçleri Dış Kaynak Hizmetleri Ticaret A.Ş” tarafından görevlendirilen Birim Yöneticisi Serdar ÖZBIDIK bey tarafından öğrencilerle tanışma ve karşılıklı bölümle ilgili düşünceler konusunda söyleşi gerçekleştirildi. Seminerin ikinci oturumunda Kıdemli Superior Bora ÖZTÜRK bey tarafından Tempo Çağrı Merkezi A.Ş. tanıtımı ve faaliyetleri ile ilgili bilgilendirme sunumu yapılmıştır. Söz alan Eğitim ve Kalite Sorumlusu Leyla KAYAOĞLU hanımefendi Çağrı Merkezlerindeki eğitim evresi ve kalitenin artırılması konusunda bilgiler vermiştir. Daha sonra Kıdemli Takım Lideri olarak çalışan Nurgül CEYLAN hanımefendi Çağrı Merkezinde yaşadığı deneyimleri ve iş tecrübeleri konusunda konuşma yapmıştır.
Seminerin sonunda öğrencilerin soruları cevaplandırılmış, en merak edilen konular staj, özlük haklar, maaş ve ücret, çalışma süreleri, sosyal etkinlikler, mesleki zorluklar, mesleki hastalıklar konularında olduğu gözlenmiştir. Öğrencilerden alınan geribildirimlerde, Seminerin çok yararlı olduğu, öğrenim gördükleri Program hakkında doyurucu bilgilendirme yapıldığını, iş tecrübeleri ile ilgili sunumların çok ilgilerini çektiği, Tempo Çağrı merkezi yetkilerinin mezuniyet sonrası iş verme sözü üzerine iş bulma endişelerinin ortadan kalktığını, Tempo A.Ş sayesinde staj yeri arama zahmetine girmeyeceklerini, en kısa sürede teknik bir gezi düzenlenerek işyeri uygulamalarını yerinde görmek istediklerini belirtmişlerdir. Programın sektör temsilcileriyle buluşmasının, okulumuz açısından tanıtımına ve gelecek dönemlerde öğrenci tercih nedeni olacağı bu nedenle bu tür etkinliklerin sık sık yapılmasının yararlı olacağı ön görülmüştür.
smart