Okulumuzun Kültür Merkezinde, Büro Yönetimi ve Sekreterlik Hizmetleri Bölümü, Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı 1.ve 2.  Sınıfı öğrenci ile Öğr. Gör. Carullah SÜER, Öğr. Gör. M.Akif Çakırer, Öğr. Gör Barış KOÇ katılımlarıyla 22 Mayıs 2024 Çarşamba günü Tempo Çağrı Merkezi ve İş Süreçleri Dış Kaynak Hizmetleri Ticaret A.Ş tarafından seminer programı gerçekleştirilmiştir.

Seminer iki otumda gerçekleştirildi, birinci oturumunda, “Tempo Çağrı Merkezi ve İş Süreçleri Dış Kaynak Hizmetleri Ticaret A.Ş”  tarafından görevlendirilen İnsan Kaynakları Müdürü Ceyhan KESER ve İşe Alım Danışmanı Merve ARTAÇ tarafından öğrencilerle tanışma ve karşılıklı bölümle ilgili düşünceler konusunda söyleşi gerçekleştirildi, daha sonra Homeoffice Uygulamaları ve iş görüşmelerinde dikkat edilecek hususlar ve işe alım sürecindeki tecrübeleri paylaşılmıştır.

Seminerin ikinci oturumunda üç öğrenci ile iş görüşmesi gerçekleştirerek uygulamalı işe alım süreçleri ile ilgili bilgilendirme sunumları yapılmıştır.

Seminerin sonunda öğrencilerin soruları cevaplandırılmış, en merak edilen konular staj, özlük haklar, maaş ve ücret, çalışma süreleri, sosyal etkinlikler, mesleki zorluklar, mesleki hastalıklar konularında bilgilendirmeler yapılmıştır. Öğrencilerden alınan geribildirimlerde, Seminerin çok yararlı olduğu, öğrenim gördükleri Program hakkında doyurucu bilgilendirme yapıldığını,  iş tecrübeleri ile ilgili sunumların çok ilgilerini çektiği, Tempo Çağrı merkezi yetkilerinin mezuniyet sonrası iş verme sözü üzerine iş bulma endişelerinin ortadan kalktığını, Tempo A.Ş sayesinde staj yeri arama zahmetine girmeyecekleri belirtmişlerdir. Programın sektör temsilcileriyle buluşmasının, okulumuz açısından tanıtımına ve gelecek dönemlerde öğrenci tercih nedeni olacağı bu nedenle bu tür etkinliklerin sık sık yapılmasının yararlı olacağı ön görülmüştür.

22 Mayıs 2024, Çarşamba 145 kez görüntülendi